דלית – שוזרת פרחים


הגעתי לדלית בעקבות פרסום בפייסבוק. מישהו פרסם שיש לו חברה שרוצה להעביר סדנאות בשזירת פרחים לילדים ושהיא מחפשת ילדים לפיילוט של הסדנה. הילדה שלי שמחוברת ממש חזק לפרחים נראתה לי כנסיינית טובה לעניין. פניתי לדלית, היא קבעה תאריך והגענו לדירתה בחולון.
דלית, נעימה וחייכנית קיבלה את הילדים בחום ובאהבה. על שולחן פינת האוכל המקושט היא הניחה ערכה עבור כל ילד והפרחים חיכו בצד לתורם יפים ורעננים.
בתחילה הילדים קישטו את הכלי בו הונח אחר כך הספוג ובהמשך הסבירה את העקרונות על פיהם מסדרים סידור וציינה שאפשר לעצב באופן חופשי.
הילדים היו מרוכזים מאוד וסירבו לעזוב את היצירה גם כשהפעילות נגמרה. הנאה טוטאלית לילדים שהגיעו בלי הכרות מוקדמת האחד עם השני ורובם גם לא הכירו את דלית.
ההסברים מקצועיים וניכר שיש לה ידע רב, והילדים הקשיבו לכל הסבר על פרח או הסידור ויישמו כל אחד בדרכו שלו. ואכן, כל סידור היה מקסים ומיוחד ושונה מהאחרים.

דלית, אמא ליהונתן, שהוא בן 24 ממושב בית זית ליד ירושלים, בעברה עבדה כגרפיקאית והרבה שנים במרכז לבחינות בגרות.

שאלתי את דלית מספר שאלות שעניינו אותי לגבי בחירת המקצוע הרומנטי "שוזרת פרחים": 

איך הגעת לשזירת הפרחים?
מיציתי ושיניתי עיסוק לפני מספר שנים, מקום מגורים, ובעצם הרבה ממה שעשיתי עד אז ועברתי לחולון. אני אוהבת לגור במרכז, וטוב לי בחולון שהיא אחלה עיר, מאוד סימפטית בעיני.
אני שוזרת פרחים כמה שנים, בעיקר בחנויות, מעט באירועים ומאוד אוהבת את התחום, רוב הזמן בא לי לעבוד עם פרחים ולהיות עם פרחים. כיום אני עובדת כשכירה במקצוע במקום שכיף לי בו ואני מאוד אוהבת ורוצה לשלב בין העבודה בחנות לסדנאות.


מה הוביל אותך לעסק הנוכחי?
ביטוי והגשמה של חלום שזה הרצון לעסוק במה שאני אוהבת, ולקבל תשלום הולם. רצון לעבוד בזמנים שאני בוחרת, במינונים שמתאימים לי, בהתאם לנביעה שלי. אפשר לומר שזה הרצון להגיע לאיזונים הנכונים לי בחיים מכל הבחינות כמו גם לתת מקום לעוד דברים שאני אוהבת, ויש המון. אני סקרנית ומגוונת.

מה השירותים שאת מציעה?
אני מעבירה בעיקר סדנאות לשזירת פרחים לילדים בין הגילאים 12-7. אבל טווח הגילאים לסדנאות הוא גמיש ופתוח. הסדנאות מתקיימת אצלי בבית, בקבוצות קטנות ובגישה אישית וחמה.   
אפשר להגיע לסדרה של שלושה מפגשים הכוללים סדנה של זרים לראש ואקססוריז (קשתות/ דש לבגד), ושתי סדנאות נוספות של סידורי פרחים.
ניתן להגיע לסדנה חד-פעמית מתוך שלוש האפשרויות.
סדנאות נוספות: סדנת זרים לראש לנערות, סדנת זרים לראש לנשים. סדנאות לגיל הזהב.
מכינה זרים לראש לימי הולדת ולכל אירוע וחגיגה אחרת. בעתיד ארחיב לדברים נוספים שאעשה לפי דרישה כמו זרי כלה, סיכות לכלה, סידורי שולחן ועוד.




מה המחשבה שעומדת מאחורי העסק שלך?
לעשות משהו שמשמח אותי, שאני אוהבת, שהוא לא עבודה מבחינתי, אלא תשוקה, יצירה ואני נהנית. וברור מאליו שלשמח את מי שמגיע אליי. יש המון קסם בפרחים. אני אוהבת פרחים. אני אוהבת ילדים (ואנשים). אוהבת את החיבור ביניהם והיצירה והפרחים משמחים אותי ואותם. מקסים לראות כמה הילדים יצירתיים, מקוריים, פתוחים, זורמים עם המון מעוף ודמיון, והסידורים שלהם מקסימים ביותר. הם עפים.
יש לי גם רצון לעבוד בשותפויות עם אנשים אחרים בפרחים או בתחום אחר. רצון להתפתח ולנבוע ממה שיש לאפשרויות והרפתקאות נוספות. לאן שתישא אותי הרוח.




החוויה שלי ושל עדי, בתי הייתה מעוררת השראה.  עדי נהנתה בסדנה וסירבה לזרוק את הפרחים גם לאחר שהתייבשו. היא יצאה עם תחושה שלמדה תחום חדש ומאוד גאה ביצירתה. אני ממליצה על דלית בחום עבור פעילות מושקעת וייחודית וימי הולדת לילדים ונערות באווירה שונה ממה שהכרנו עד היום. דלית מביאה את עצמה, את הידע, הסבלנות והאהבה שלה למקצוע. זה ניכר בכל דבר, תמיד נפלא לראות בעל מקצוע שעובד ביעוד שלו מתוך הגשמה עצמית ורצון לתת. 










תגובות

רשומות פופולריות