למה בלוג מקומי?


צילום: מילנר משה, אתר לע"מ
נולדתי וגדלתי ביפו ליד הנמל עד גיל 13. אז עשינו אני ומשפחתי מעבר גדול לעיר יותר "מתוחכמת" ופחות מאותגרת מכל הבחינות – חולון. גרנו בשכונת "נאות רחל" עד שעזבתי לתל אביב עם נישואיי. חזרתי אל העיר ב – 2002 כשבני היה בן שנה, וכבר 12 שנים שאני כאן מחדש בשכונת ח- 300 (קרית אילון) ובחמש השנים האחרונות בקרית שרת.

כשחשבתי על יוזמה חברתית, הלכתי רחוק. הייתי שותפה להקמת מיזם לעסקים קטנים, מתוך מחשבה ורצון לעזור לכולם, ואז הבנתי שאני בעצם כמעט לא יוצאת מהעיר. יש לי כאן הכל.  
בשנים האחרונות תנופת הבנייה העסקית והפרטית בחולון בעלייה מתמדת. נראה שלא מזמן כמעט ולא היו לנו כאן אופציות לשתות קפה איכותי כמו בעיר הגדולה תל אביב. עתה יש לנו לא מעט מקומות כדי לבלות בזוג, עם הילדים, לקנות לצפות בהופעה או בהצגה טובה, לספוג תרבות או סתם להסתובב בעיר המטופחת.

הצטרפתי לחברתי גיל מרטנס איתה עשיתי קורס מנהיגות נשית בויצ"ו – "סדר חברתי חדש". גיל היא  בלוגרית עם בלוג מקומי שבועט כבר חמש שנים בתל אביב – רובע צפון מזרח ושמכשירה כיום בלוגריות מקומיות בכל הארץ: b-local blog

אני כותבת על עסקים קטנים ומקומיים, ומספרת את הסיפור של האנשים שמאחורי העסקים בחולון. אני מאמינה שכולנו רוצים לעשות עסקים עם אנשים, כי בדרכי אני רוצה לחזק את הקהילה סביבי ולהעביר את הסיפורים  של האנשים שגרים ועובדים לידנו הם הקהילה שחיה ופועמת כאן.
אני מאמינה בלתת ערך. מאמינה בעשייה שמשלבת בין פרנסה וחברה. כי יותר פשוט לא להתרחק מהבית ולתת אמון בשכנים ופרגון וגם משום שאני מתגעגעת לקהילתיות שהיתה לנו בשנות ילדותי.

אני מציעה הזדמנות לנראות ברשת לעסקים קטנים, תמורת תשלום ( ללא תשלום אם מדובר ביוזמות התנדבותיות, חברתיות וקהילתיות), כדי שתושבי האזור שלנו יכירו אותם.


רוצים שאכתוב עליכם? רוצים לפרסם את העסק שלכם בבלוג? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה ?רוצים לספר לי משהו חשוב שקשור לחולון? אתם מוזמנים לפנות אליyasmin.1day@gmail.com


תגובות

רשומות פופולריות